www.mallorcadiario.com

Cristòfol Soler: "Estoy a disposición de la OCB para lo que me necesiten"

( 11 comentario(s) en este foro )

Ir a la Portada Ver m�s foros Insertar comentario  
Pg. 1 / 2  ir a la página 

un mallorquinista
02/11/2013
01:02:14 PM
Ref. 15421
Bén dit! L'OCB és una de ses organitzacions que més ha defensat Ses Balears (tant en termes linguistics, com en termes economics o d'autonomia). Però crec que darrerament s'està ficant dins temes que no afecten de manera directe ses illes, com per exemple, s'independencia de catalunya. Crec que l'OCB hauria de recuperar es carril de sa moderació que ha tengut sempre, es carril de sa mallorquinitat (una bòna defensa de sa llengo ha d'anar acompanyada amb una bòna defensa de sa nostra modalitat). En tot cas, se nota que aquest bòn homo no te res a perdre, diu lo que pensa i punt. A diferència d'altres (rotger, Galmés, Vidal, etc) que si hi tenen molt en joc
(0)   (0)  
Pambòli
02/11/2013
01:04:25 PM
Ref. 15422
La noticia de que la OCB que recibe más dinero de Cataluña que de aquí mismo ¿No es política?...Pues bien OCB=obra catalana balear obien obra cultural de Barcelona le haría muchp más justicia a su significado real que es confirmar ESTA MENTIRA TAN BIEN PAGADA del catalanismo en Baleares.Y los bueno trabajan en la empresa privada después de la política a no ser que no sirvan para mucho més.Podría acompañar al ínclito Bosch y hacer otro partido catalanista subvencionado desde Cataluña.Es una idea.Y...a vivir y si hay que venderse cobrando...son dos días.
(0)   (0)  
JOSE LUIS
02/11/2013
05:04:56 PM
Ref. 15434
LOS MALLORQUINES QUE SE VENDEN A LOS CATALANISTAS.¡QUE TRISTE IMAGEN! RECORDANDO QUE RAMON LLULL TRADUJO AQUELLOS MANUSCRITOS DEL LATIN AL MALLORQUIN Y NO AL CATALAN,COMO ALGUNOS NOS HACEN CREER.EL MALLORQUIN ES MUCHO MAS ANTIGUO TODAVIA QUE EL CATALAN.
(0)   (0)  
sinever
02/11/2013
05:09:53 PM
Ref. 15435
No entiendo dnd esta la noticia. Primero: nada nuebo bajo el sol y, segundo: este senor en su vida ha ganado unas elecciones; fue president d rebote y por cuatro tardes. No tiene la autoridad que tanto el mumdillo pancatalanista como el mismo se atribuyen.
(0)   (0)  
pa amb oli
02/11/2013
05:52:50 PM
Ref. 15438
Senyors!! Que es forasters no mos digin que xerram ni que hem de fer anb sa nostra llengo! Ells volen que xerrem foraster com ells, IDÒ NO. SOM I SEREM MALLORQUINS
(0)   (0)  
Sajefa
02/11/2013
06:01:35 PM
Ref. 15439
En Soler ha de figurar a col que lloc, si realment fos des PP no donaria aquesta passa, una llàstima, hi ha molts de venuts, jo vaig ser un dels fundadors a un pobla del raiguer de l'ocb, però com que manden els capallenets, ara es diven mes, jo sempre he dit que van de cul enrere com es escarabats, basta veura allà on governen com es troben es pobles, una llàstima de defensors de la nostra mallorquinitat, dic tot això, perquè som d'un altre partit mai han volgut el que vaig fer per l'ocb, es temps ens donarà la raó als que realment estimant mallorca, lo nostro
(0)   (0)  
Josefa Luisa
02/11/2013
06:32:21 PM
Ref. 15444
Venga José Luis, veste'n a pasturar! sempre amb les mateixes comèdies!
(0)   (0)  
epafrodito
02/11/2013
07:51:12 PM
Ref. 15453
como buen hijo politico de oscar alzaga, llevas en la frente la marca del felón, tofol. que dios se apide de tu alma, tofol.
(0)   (0)  
Un que el coneix be!
02/11/2013
07:51:30 PM
Ref. 15454
No m'extranya amb absolut, ara xerra perque sa mamella d'es Centre Balears Europa sa acabat (be, encara te "dret" a xuclar dos anyests mes de lo public...), i si ens porem aferrar, fins i tot fent una vegada mes es paper ridicul al que ens te acostumats, a un altre mamella...bona será!, un element que despres de enfonsar sa empresa familiar, Embutidos Soler, no ha estat un minut sense que no m'hos costás doblres...barrut sería el mes fi que se il podría dir...demócrata cristiá...demócrata panxa vergonyant!
(0)   (0)  
Biel
02/11/2013
08:17:11 PM
Ref. 15455
Que torni a es supermercat familiar i deixi d'emprenyar
(0)   (0)