www.mallorcadiario.com

Rosa Estaràs presenta un informe a favor de la igualdad de trato laboral para las personas con discapacidad

Foro creado desde movil    ( 1 comentario(s) en este foro )

Ir a la Portada Ver m�s foros Insertar comentario  
Pg. 1 / 1  ir a la página 

Guillem Fullana Vanrell
23/09/2020
09:48:14 PM
Ref. 198847
Enhorabona Sra. Rosa Estaràs per la vostra gran, immensa i magnífica feina que feis al Parlament Europeu a favor de la integració laboral i social de les persones amb diversitat funcional, per això, també, vos demanaria el vostre ajut per aconseguir, d'una vegada, que poguem aparcar als 4 aparcamnets reservats PMR de Son Serra de Marina, ja que des de fa quatre anys no ho podem fer perquè per poder sortir del cotxe hem de baixar la nostra cadira de rodes a la zona de les males herbes i d'arena. En el seu moment, vaig avisar i contactar amb el Batle del vostre partit, i durant els dos anys que va governar a l'Ajuntament de Santa Margalida, tampoc vaig aconseguir que es complís la derogada Llei 3/1993 i el seu reglament tècnic, ni la nova Llei 8/2017 d'Accessibilitat Universal i no-discriminació. El Consell de Mallorca i altres associacions, des de fa quatre anys, hem treballat per aconseguir el dret d'aparcar els nostres cotxes a aquesta zona, sense èxit. I un petit recordatori, cada any pel juny pag els meus impostos religiosament a Hisenda! Moltes gràcies per endavant i molta sort per Bruselles
(0)   (0)